Complimenten en tips
We werken continu aan verbetering van onze zorg en communicatie met patiënten. We horen het dan ook graag als u tevreden bent of als u een tip heeft. U kunt het ons persoonlijk vertellen of gebruikmaken van het complimenten- of tipformulier Het formulier kunt u inleveren ter attentie van Frederieke Touw, praktijkmanager, of mailen naar touw@hcz.nl.

Bent u ontevreden of heeft u een klacht?
Ook als u niet tevreden bent, dan stellen wij het op prijs dat u dit met ons deelt. Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze in een persoonlijk gesprek met u bespreken en proberen op te lossen. Van uw feedback leren wij. U kunt gebruik maken van het klachtenformulier. Het formulier kunt u ingevuld inleveren ter attentie van Frederieke Touw, praktijkmanager, of mailen naar: touw@hcz.nl. Telefonisch contact opnemen kan natuurlijk ook: 023-5732023

Als u niet met ons in gesprek kunt of wilt, dan is het mogelijk u uw klacht te bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor het probleem en kan voor u bemiddelen. Uw informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Meer informatie over deze klachtenregeling vindt u op de website van DOKh (klachtenregeling).

Komt u er met ons en de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie ‘Huisartsenzorg.’ Deze commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), ambtelijk secretaris (jurist) en uit leden namens de patiënten en huisartsen. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover vindt u ook op DOKh.nl.

U kunt uw feedback ook geven op www.zorgkaartnederland.nl.

Huisartsen Centrum Zandvoort

Locatie Centrum
Beatrixplantsoen 1b
2042 PW Zandvoort

Locatie Noord
Thomsonstraat 1
2041 TA Zandvoort

Tel: 023 – 57 320 23 (bij spoed: kies 1)
Na 17.00 uur: 023 – 224 25 26
Receptenlijn: 0900 – 57 123 45 (25 ct p/m)